Sedan i början av januari har jag börjat träna så smått igen och denna gången mer ordentligt eftersom jag inte fick ta i förrän Haylee var ca 6-7 månader gammal med tanke på framfallet under förlossningen och nu är ju snart hjärtat 8 månader så nu känner jag att jag kan köra på, självklart lyssnar jag ju till min kropp om den skulle säga ifrån. 
Måste ju visserligen tillägga att jag aldrig trott att jag skulle bli en sån person som blir så frukstansvärt rastlös och rent ut sagt får halvt panik när det är vilodag! Men är bara att bita i det sura äpplet och känna kliandet efter att få åka och träna dagen efter igen. 
Fast idag har vart en skit dag! Har varit arg och grinig hela dagen (kanske har något med att göra att jag har mitt lilla roliga också) ätit upp resten av min lilla lilla chokladkaka jag hade kvar sedan igår, ätit nästan en hel pizza och lite äppelpaj så jag mår vidrigt illa just nu och känner mig riktigt äcklad av alla dumheter jag ätit, USCH FY OCH BLÄ! Imorgon är det ny vecka och nya tag, ska nog faktiskt promenera bort till gymmet imorgon tror jag (beroende på när Haylee har ätit och när hon somnar då.) 
Gillar att träna på förmiddagarna, det är inte lika mycket folk då mer än de där söta pensionärerna.. de brukar slänga lite blickar mot mig och Haylee men kommer sedan fram i omklädningsrummet och berömmer henne för att hon är så snäll, kan ju bara hoppas att de håller i sig ett tag till också. Tränar även ibland på kvällarna då Jonas skaffat sig ett gymkort han också. Riktigt skönt är det att han med vill "förändra" sin kropp, fast han vill uppåt och jag vill neråt i vikt, något som jag tycker är riktigt svårt, att träna är inga problem det är maten! Vet inte hur jag ska äta och vad, ja att inte äta en massa slisk fattar väl jag med visserligen men det där andra som får andra att bli "tajta" runt magen.. Jaja får tålas att tänka lite till på. Nu ska jag lägga mig i alla fall måste ju upp med mina små grinfisar i natt/morgonbitti + att Novalee ska till dagis så fullt sjå!
 
 
Fick med mig dessa supersnygga träningsbralls hem igår efter träningen..
 
Kramar*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0