Är så förbannat trött på folk som säger att de finns där och kan hjälpa en med barnen, att ta dem över natten så vi kan få sova ut jag och Jonas eller få hitta på nåt roligt tillsammans bara vi frågar, vet ni vad SKIT NER ER!!! Inte så roligt att man alltid måste fråga själv, ta lite egna initsiativ (hur de nu stavas) istället! Och NÄR man väl frågar så knorras det så inåta helvetes mycket så NEJ jag kommer aldrig att fråga någon igen, Jonas kanske gör det men inte jag!! Är nåt så förbannat trött på er alla! Håll era jävla förslag för er själva för det händer inget ändå på den fronten och i slutändan är det jag/vi som frågar om hjälp ändå! Nu ska denna bitterfittan till mamma försöka sova innan nån av de alltid snoriga och sjuka barnen vaknar igen

~ KOMMENTARER ~
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Vad tråkigt att ni har det så :/

kram

Svar: Ja det är riktigt jobbigt ibland med en massa stånk och stön så fort man frågar faktiskt men kanske blir bättre vad vet jag? :) Överreagerade nog lite när jag skrev det så sent på natten och jätte trött med ^^
Martina Jonsson Persson

2013-01-28 @ 07:10:33
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0