Novalee är lämnad på dagis, Haylee sover nere i hallen och Ella sover i sängen. Funderar på ifall jag ska dra med min lilla bebis och gymma lite, har inte vart på gymmet sedan i torsdags och det kliar i hela kroppen! 
Vart deppig i helgen när vågen inte visade vad jag ville, gick upp istället för ner så kände att nu ger jag upp! 
Men så igår på min mätardag så blev jag gladare och jag blev mer peppad. 
Från att ha börjat mäta mig den 13/1-13 såg det ut så här..
 
  • Armar - 29,5
  • Byst - 95
  • Midja - 85
  • Höfter - 99
  • Lår - 61
  • Mage - 104,5
  • Vikt - 68 kg
 
 
Och igår den 24/2-13 såg det ut så här..
 
  • Armar - 27,5
  • Byst - 90,5
  • Midja - 77,5
  • Höfter - 92
  • Lår - 60
  • Mage - 97
  • Vikt - 64 Kg
 

Så nu inser jag faktiskt vad folk menar med att vikten är INTE allt! Är i alla fall lite nöjd men hoppas på att framförallt att min underbara degmage från graviditeterna försvunnit innan detta år är över, men det är en bra bit kvar. 
 
Från det ena till det andra fick vi äntligen sålt Ellas hundbur idag. La ut annonsen på alla hjärtansdag och igår fick jag mail från en man att han ville ha den. Fick 1700 istället för 2000 som jag begärde från början men är nöjd ändå, buren är borta och det innebär mer plats (nu stod den ju förvisso inte här hemma eller i våra förråd och samlade damm men ändå) och några extra slantar i plånboken. Nu hoppas jag bara på att få sålt de andra grejerna som ligger ute på blocket med.. 
 
Ha en riktigt trevlig måndag! 
Kram*
 

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0