Efter denna dagen med mycket stress och intryck är jag tröttare än tröttast. Flickorna sover sedan två timmar tillbaka och jag ska släpa mig iväg alldeles strax för att borsta tänderna för att sedan lägga mig. Så med två panodil och en ibuprofen hoppas jag att jag skall kunna sova gott i natt utan att behöva vakna av smärta och förhoppningsvis vara lite piggare och ha mindre ont imorgon, för när Novalee är lämnad på dagis så blir det till att hämta hem bilen ännu en gång och hoppas på bättre tur att vi slipper mer skit med denna bil. Funderar faktiskt på att kika in på efterkontrollen på bilprovningen med innan jag kilar iväg till stoff och stil för att köpa tyg mm. 
Jaja, lägga mig var det ja. 
 
God natt, sov så gott och hoppas er dag har vart bättre!
Kram*
 

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0