Är så arg och ledsen att jag nästan gråter!! Var på besiktningen för snart en timma sedan och bilen blev inte godkänd. Tre tvåor fick vi varav en var att lyset står för högt och eftersom vi har xenon ljus så måste en verkstad ställa in så det blir rätt igen. Detta problem hade vi förra året också (eller om de va för låga då) men Mekonomen sa att det är jätte svårt i och med att xenon ljus givaren sitter i bak någonstans eller nåt sånt där.. Sedan hade vi rost på en av bromsrören och så hittade hon nåt mer som visade fel som det stod så här "omborddiagnossystem, felkod identifierad, system för magert".. När jag sedan åkte därifrån var mi  tanke att åka till Stoff & Stil för att köpa tyg kom jag knappt till Ikea och ser att motorlampan tänts igen. Var bara att ringa verkstaden igen och fick en "tid" strax efter ett så nu sitter jag här arg, besviken och ledsen på deras parkering och väntar på att deras lunch rast ska ta slut.. 

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0