Ja som ni ser så är dessa bilder sen i somras och vår lill skrott Haylee har vuxit flera cm och blivit både tyngre och tjockare och utvecklas verkligen varje dag med nya ljud och grimaser. 
 
Novalee fick äntligen sin sänghimmel och cupcake bäddsetet samt hennes små "lanternor" så hon har det så mysigt därinne på sitt rum. Ska försöka lägga upp lite fler bilder de närmsta dagarna och även svara på alla kommentarer, stackars er ni vill väl inte ens kolla på min fattiga lilla blogg längre så bortglömd som den är nu för tiden.. 
 
Just nu sitter vi och kollar på Fantastic four på 7an men känner mig otroligt trött så hoppas filmen är färdig snart. Tur att det är min dag imorgon för att få sovmorgon! 
Vill ju också passa på att gratta Emma och hennes familj till en till liten kille så nu har Benjamin blivit storebror också. Grattis Grattis till lill killen! Och såklart ett stooooort grattis till Mias lilla Elin som fyller ett år idag!! Lilla sötromp har blivit så stor ♥
 
Ha en fortsatt trevlig kväll 
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Renata

Vilka vackra bilder!! Det det bäddsättet är ju bara för fin.

Kramar till dig och hoppas du hade en skön sovmorgon

2012-10-07 @ 08:15:32
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: 22åring fru, egenföretagare och tre barnsmamma

åh tack :) Du har också jättefina småttingar.

Ja det är så himla dumt det där med årstiderna. Kallt ena dagen och varm andra osv, hehe :p

2012-10-07 @ 21:35:06
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: Zandra Svantesson

Tur o tur, jag tävlar en heel del ;) Men det senaste har jag kanske haft liite tur ändå, väntar på löshår, klocka, en jättefin bebis-mössa, en jättefin napphållare, prenumeration på Vecko Revyn m.m. ! Sen har jag vunnit endel presentkort också som jag ska shoppa för så fort jag hinner, bland annat 500kr på Fyndiq.se, 500kr på bebiskläder, 250kr på smycken.. m.m. ! :D Hur som helst, jag älskar att tävla!^^ Gör det när andra sitter på facebook istället ;) haha. Puss Ps, SAKNAR din blogg! <3 :)

2012-10-07 @ 22:41:25
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0