Idag har min lilla mamma och hennes sambo varit här på besök. De kom hit lite innan halv tolv med räkmackor, så dem satt vi och smaskade på innan det var dags för Mats att åka iväg på kurs. Hade precis varit och hämtat bilen innan de kom så när jag och mamma ätit upp åkte vi iväg för drop in besiktning av bilen igen som denna gången blev GODKÄND!! Nu ska den snart ut på blocket också.. Hur som helst så åkte vi bort till stoff och stil, där jag blev ett par hundralappar fattigare. Väl hemma igen släppte jag av mamma vid Novalees dagis så hon fick hämta henne.
Innan de hade hunnit komma hem så lekte jag lite med Ella medan Haylee satt i vagnen och tittade på. Hade även fått hem mina sex andra tidningar med klädmönster också så är himla glad förutom att jag insett ju mer jag tittar och läser att jag verkligen behöver en overlockmaskin för att kunna sy de kläderna jag vill så blir att försöka spara lite redan nu.

När de sedan kom tillbaka från dagis åt mamma och Novalee glass och sen fick jag ta mig en lång dusch! Tack fina lilla mamma! Vid fem tiden kom Jonas hem och strax därefter kom Mats också.. Riktigt tajmat också för lasagnen var i stort sett precis färdig och likaså potatisen som Haylee skulle få smaka på. Vår älskade skrott blev ju fyra månader idag så det invigde vi med potatissmak.

God natt
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0