Jag har fuskat, jag har tjuvstartat advent en vecka för tidigt här hemma! Så julgardinerna är uppe och ljusstake, ängel och stjärna är uppe också däremot har stjärnan som ska vara i vardagsrummet gått sönder så blir att köpa en "rundad" ljusstake och ställa där istället.

Både förrgår och igår var jag/vi med Eleonor och Loke. I måndags så lekte barnen och igår skulle de stora barnen va på dagis men eftersom det går magsjuka på Novalees avdelning fick hon vara hemma istället och fick följa med oss till backaplan för lite shopping. Blev lunch på Subway och varsinn klänning till mina flickor.

Idag står det klippning på schemat så idag får Novalee gå till dagis i alla fall..

hoppas ni får en bra dag!
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~

Inte får man väl fuska med att sätta upp julsakerna en vecka för tidigt ;) Själv skall jag vänta tills helgen :)

Hoppas ni har det bra och att alla får hålla sig krya och friska nu när det verkar gå rätt så mycket förkylningar och virus.

Kramis

Svar: hihi jodå men bara liiite ;) Var faktiskt första gången jag någonsin satt upp advents sakerna så tidigt som jag gjorde förra året, men tills nästa jul kommer jag faktiskt hålla mig till 1a advent + att vi ska vara hemma på julafton i år så då kommer inte granen upp förrän den 23e heller..
Mja dessa förkylningar går fram och tillbaka här hela tiden *peppar peppar* är det "bara" Haylee som blivit förkyld (hade ju helst tagit det själv) och det är ju absolut det jobbigaste när hon eller Novalee är det, blir ju tyvärr inte så mycket sömn om nätterna då :/ Men kan hoppas att de blir bättre i alla fall :)

Kramar
Martina Jonsson Persson

2012-11-28 @ 08:37:38
URL: http://carsie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0