Älsklingen är lämnad på dagis och jag sitter här, ska snart ut med Ella en sväng (tyvärr får inte min stackare till hund så långa promenader för tillfälligt för ryggen känns av ännu mer nu.)

Får även se om hjärtat kissar på pottan idag på dagis, skickade med ett litet pappersark och hennes klistermärksalbum, de var dessutom ute redan nu så var ju tur att jag smorde in henne med solkrämen, hoppas bara att hon inte får någon reaktion på det denna gången. Så skönt att man slipper dra på henne så mycket kläder nu ja och även mig själv för den delen, tror väl nästan alla håller med mig där att slippa alla dessa krångliga vinterkläder som ska på och av.

En liten uppdatering från igårkväll.. Novalee somnade kvart över elva bredvid mig i vår säng, kändes rätt lönlöst att försöka få en liten arg unge att sova i sin säng just då så hon fick sova mellan mamma och pappa. Men min sömn är ju inte den bästa och det är så sjukt varmt så det bara rinner av mig. Har vänt och vridit på mig nästan hela natten och jag som älskar att ha täcke på mig kan ju inte ha det nu så slutade med att jag gick ut i vardagsrummet, öppnade balkongdörren och la mig i soffan vid fyra tiden och sov till kvart i åtta. Novalee vaknade knappt tio minuter efter mig så hon har ju fått sova några timmar i alla fall som tur är.

Hoppas att hon äter bra till lunch idag då hon inte fick någon välling förut utan en smörgås som hon inte ens åt upp.

Vad gör ni denna fina måndag?
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s

Just nu sitter jag på altanen och njuter av en kopp kaffe, med 3 töser liggandes i skuggan ler



Sen blir det middagsgrejjande och jobbande - i denna värmen :s Ser inte alls fram mot att jobba när det är så här varmt!



Ha en skön dag vännen ♥

2012-05-21 @ 10:02:49
URL: http://carsie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0