Nu är snart halva veckan gjord. Ska som sagt snart till MVC och innan dess ska jag ut med min älskade dumma vov.
Mina förhoppningar på att Novalee skulle sova i sin säng till halv fem inatt funkade inte riktigt, hon kom in till oss tio i två istället och gick upp kl sex med pappan och fick välling, ny blöja och somnade om efter en stund och sov till tjugo över åtta, hon hade sovit längre om inte Ella hade öppnat dörren. Är väldigt väldigt trött just nu då jag vaknade av en hemsk mardröm strax innan hjärtat kom in till oss, väckte Jonas och bad han hålla om mig så kunde slappna av en liten stund i alla fall.

Har inte haft mardrömmar på en lång tid men självklart så skulle man få det i natt, kan ju vart för att jag avskyr när det är släckt i köket på kvällen och dörren till grovköket är öppen, det känns som om att det finns någonting därinne som typ tittar på en eller nåt (bara jag som inbillar mig) är lampan tänd därinne går det jätte bra men så fort man släcker och ska stänga kommer den där paniken över att något finns där igen. Men när man kollat på så pass mycket skräckfilmer under sina dagar så sätter det sina spår kan jag lova, likadan blir jag när det är fullmåne ute och jag ska ut med Ella, då skyndar jag mig allt vad jag kan och vill helst inte alls gå upp till gångbanan där skogen är, ja ni kan ju tänka er vad jag tänker på då *fniss*..

Ha en trevlig onsdag
Kram*



~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0