Sitter just nu ute på balkongen och dricker ett glas med äppeljuice, Novalee är lämnade på dagis sen en stund tillbaka, Ella ligger på framsidan nere på altanen och solar. Njuter till fullo just nu då det inte är så jätte varmt men ändå inte så kallt så man huttrar, alltså helt lagom för min del som annars nästan kreverar av denna värme som varit det senaste, mycket skönt och underbart att värmen kommit hit såklart men ja som sagt att vara gravid i denna värme är ju pest och pina men om några veckor är allt över och hoppas då att min kroppstemperatur blir hyffsat normal igen.
Sitter i alla fall och läser lite bloggar och har tänkt att svara på alla kommentarer också, har varit lite slapp med det märker jag men sen har vi ju varit ute rätt så mycket i det fina också.

Idag var det meningen att min syster skulle komma hit och skulle få bli min första testkanin att göra naglar på men mamma ringde förut och sa att hon inte kunde förrän nästa vecka och de tyckte att på onsdagen där den 6e var ju en jätte bra dag men det tycker inte jag, då är det ju vår bröllopsdag och Novalees dopdag så den dagen ska vi hitta på något mysigt bara vi tre. Så får se vilken dag hon kommer hit. Jag ska väl snart göra om mina egna naglar hade jag tänkt, ser att det hade blivit lite luftbubblor i några utav dem men än så länge ser de rätt så fina ut, jag är rätt så nöjd (för att vara andra gången) och jag kan fortfarande "arbeta" i dem och vara som vanligt.



Min vy just nu..



Ha en mycket trevlig onsdag.
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Malin

sv: Jag skrev ut dom och ramade in dom bara :) ja klart du får härma :) ja mumin är speciell ´.

2012-05-30 @ 18:42:29
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Postat av: Zandras Nya Dagbok

En fika eller liknande låter ju toppen!=)

Varför är hon inte välkommen i Falköping?:( <3

Jag tycker det är jättebra faktiskt att hon är dominat av sig, för Lucifer behöver verkligen "sättas på plats" av en hund eller vad man ska säga, hehe. Han är absolut inte dominant av sig, men han måste lära sig att ta de "lite lugnt" ^^ Han blir så överdrivet ivrig när han får leka med andra hundar, men om hon då "säger till på skarpen" kanske han får sig en åttutning & lugnar ner sig lite ;p Kram :)

2012-05-30 @ 19:21:54
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Jag har använde min dag kräm senaste gången jag gjorde masken.

Dag krämen jag använder mig av är Oliv naturell day cream. (Deras fuktkräm har utgått.)

2012-05-30 @ 19:43:43
URL: http://jeeenny.devote.se
Postat av: Maria-Mamma till Natalie & Elin

Ja som små bebisar är dom lika hihi..

Söta lilla mage du har där <3

2012-05-30 @ 21:15:05
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Petra-ensamstående tvillingmamma

Åh snart är det över, då ska du förhoppningsvis slippa vara såååå varm!

Tänk stt ni snart har en liten bebis hemma. Blir faktiskt lite smått avis.. men bara lite =)

2012-05-30 @ 22:00:23
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: haha ja kan tänka mig det, ja jag ville också ha en ny men jag köpte en vanlig på Åhlens och sydde extra fack inuti.



Vanligt papper men kan säkert tänka mig att det blir snyggare med fotopapper.

2012-05-30 @ 22:29:32
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Postat av: Malin

ja du kommer ju ha två små då blir det mycket, du får ha en lite ryggsäck med kläderna som den större får äran att bära på ryggen :)



Jag köpte ikeas billigaste ramar och målade dom :)

2012-05-30 @ 22:54:07
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0