Då kör vi en måndagslista igen, glömde ju det förra veckan.
Ser fram emot denna vecka för att..

  • Imorgon blir det fika hos min fina svägerska medan Novalee är på dagis och att min lilla mamma fyller år det får jag inte glömma heller!
  • Får lyssna på lill skrott och mäta magen på onsdag och får då svar på ett prov, sen ska vi börja tänka på att skriva en förlossningsplan med.
  • Torsdag är en röd dag och min fina tjej får långledigt igen!
  • Jonas jobbar torsdag men är hemma på fredag istället.
  • Är meningen att vi ska till slottskogen på fredag med mammorna från gravidgruppen med Novalee.
  • Barnbidraget kommer på fredag och då blir det en tripp till Lindex
  • Lördag och söndag har vi inte planerat någonting i alla fall än så länge men hoppas på en mysig helg tillsammans med min underbara fina lilla familj!

 

Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Renata - gravid v 39

Kul att du hittade in till mig =)

Vilken underbart söt dotter du hade! När kommer nummer två?



Sv:Visst var det en fin rumpa den killen hade? hihi

2012-05-14 @ 18:27:13
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0