Vart jätte glad för ett par veckor sedan när allting började slå ut och ingenting hände med mig.. "Äntligen tänkte jag en vår utan pollen allergi" men tji fick jag, igår när det var så otroligt varmt och skönt här och alla klippte gräsmattorna så blev det en riktig pollen explosion och min näsa började rinna och mina ögon började klia järnet! Så det blev en tripp in till Ica i Nödinge under kvällen ändå så jag kunde köpa mig levostin (MYCKET skönt för mina stackars svullna ögon) dock hade de inte fått in någon solkräm ännu så får åka in dit sen och gå in på apoteket eller lindex och köpa Niveas solskydd till Novalee. Just nu har hon apotekets tror jag men den luktar något så otroligt starkt tycker jag.

Idag är mina ögon bättre i alla fall efter att Jonas hjälpt mig att få i levostins ögondroppar. Han är förresten hemma idag med, stackars älskling har fortfarande så ont i ryggen.

Här kommer bilderna som togs igår, bilderna på Ella kommer lite senare..



Så här ser man ut när man skrattar enligt Novalee

Så otroligt lik pappa när han var liten







♥ Min älskade fina lilla lortgris vad jag älskar dig!! ♥


Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0