Har ju varit helt suveränt väder idag! Novalee hade i början bara leggins, en tunika och en cardigan på sig men efter att hon råkat bajsa på sig förut så blev det capri byxor istället. Jag själv har haft mina "magic knickers" från Me & I på mig idag tillsammans med ett linne och en tröja, blev dock så varmt vissa stunder att tröjan åkte av och resultatet blev att jag brände mina stackars bröst, jag som aldrig brukar bränna mig, eller jo i ansiktet, över näsan och kinderna bränner jag mig jämt men inte på någon annanstans på kroppen så nu svider det lite smått så det är ju tur vi har kylbalsam här hemma i alla fall. Imorgon blir det in till Nödinge för att köpa solkräm till vår lilla tjej då den nuvarande tuben är på dagis och även hon blivit lite röd, fast "bara" i ansiktet.

Under dagen som gått har vi i alla fall hunnit med att leka med grannen och hennes pojkar samt åkt till Bohus och lekt med Ida och William, lika trevligt som alltid!
Novalee klarade sig under två timmars lekstund att inte kissa ned sig och ville inte kissa på Williams potta heller så när vi väl kom hem så satte Jonas henne på pottan och då kom det! Jag satte mig här efter en stund men så ville Jonas och Novalee att jag skulle komma ut på balkongen så blev lite foton därifrån. Ska försöka ladda upp dem under kvällens gång men lovar inget. På kameran ser de jätte söta och fina ut (kan ju inte bli annat i och för sig med min underbara tjej, man och hund!)


Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0