Gick nyss in på tradera för att kolla på grejer från tummen märket och vad får jag se då?

Jo människan som vann min tummen barnvagnsleksak för ett par veckor sedan har lagt upp den själv på auktion MEN med MIN bild och MIN beskrivning av auktionen och desstuom lagt ut den för 149 kr, hoppas verkligen h*n inte får sålt den!

Men min fråga är: Får man verkligen göra så där? Ta någon annans text och bild utan att ens fråga? Gjorde jag rätt i som anmälde auktionen till granskning genom att skriva att det är min gamla text och bild?

Nu är ju visserligen den deras och de vann den av mig men ändå!

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Om du har tagit bilden så har du patent på den, dvs du äger den. Ingen annan får sno den för då är det stöld, så du gjorde rätt i att anmäla :) Fan vad fult gjort av den människan! :(

2012-05-15 @ 21:23:43
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Ne jag sålde skorna idag för halva priset till en kompis :P

2012-05-15 @ 22:50:45
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0