Efter att ha kommit hem från Jonas jobb så hade vi fått paket på posten och däri låg Ellas nya halsband som jag beställde i tisdags, hon gjorde det igår och idag fick vi hem det, snacka om snabbt jobbat alltså! Det var/är så fint men tyvärr är den väldigt tajt men funkar ändå.


Ellas fina halsband, tycker bilden är lite missvisande för halsbandet är rött och inte rosa..
Lisa heter hon som gjort halsbandet och finns här(hon har till och med lagt upp hjärtats halsband också)

Sedan hämtade jag i alla fall Novalee på dagis så vi gick hem bytte om och gick in till Nödinge. Novalee somnade efter många om och men och sov drygt en timme, jag fick handlat mjölk, bröd och frukt och sedan gick vi hem igen i det underbara vårvädret, det var så varmt på vägen hem att jag tog av mig jackan. Så snart ska vi bege oss ut på gården för lite lek innan solen går ner och pappan i familjen kommer hem från jobbet och då är det dags för middag.. potatisgratäng och kotletter mmmmums!!!
Hoppas dagen fortsätter att vara så här underbar som den har varit hittills men det måste den nästan fortsätta att vara eftersom Once upon a time + Criminal minds är på tvn ikväll och då hoppas jag verkligen att vårt hjärta har somnat gott. 

Hoppas ni har det lika gott i detta fina vårväder som vi har..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Petra-tvillingmamma

Jätte fint halsband.



Hoppas nu att solen stannar kvar, så det inte vänder och helt plötsligt kommer det snö igen!



Men inte klokt vad mars månad gått snabbt :p

2012-03-22 @ 22:50:47
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Jättefint halsband :)



Vilken stl beställde ni? 42cm?



Har funderingar på att höra med henne om hon har lust att sy upp ett till Zita också ♥

2012-03-23 @ 09:35:06
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0