Japp idag är vi uppe med tuppen tack vare vår älskade hund och man/pappa. Eftersom det är så varmt hela tiden i denna dumma lägenhet så har vi öppet fönstret i sovrummet under natten (Jonas är väl inte överlycklig över det kanske) och så nästan varenda morgon när någon går förbi där utanför så börjar pucko hunden att morra och skälla! Idag slutade det med att ja slängde ut henne från sovrummet så inte Novalee skulle vakna men tro fan att hon öppnade dörren och kom in igen. Gick då och hämtade kompostgallret och ställde utanför dörren men se då kom Jonas in precis innan han skulle gå och pussade oss hej då och sa att han gett Ella mat, väldigt snällt dock men då blev ju Novalee helt klarvaken så Jonas satte igång en film till henne och jag försökte somna om men kände att det var lika bra att gå upp nu när jag ändå var pigg och vaken så jag inte somnar om och blir grinig om två timmar istället.
Skönt är det i alla fall när man kommer upp så här tidigt. Man hinner med lite mer under dagen känns det som och idag ska vi inte åka en endaste liten meter med bilen eller jo det kan bli till affären för att köpa mjölk och bröd men inte någon annanstans vad jag vet just nu.

Vad hittar ni på idag?
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0