Efter dubbelavsnittet av Greys igår så kollade jag lite på criminal minds och som vanligt blev det alldeles för sent i säng. Vaknade när Novalee kom in till oss vid två tiden och då hade jag sovit knappa en och en halvtimma, sedan var det en sån där natt där man vrider och vänder på sig. Hur som helst så vaknade hjärtat klockan sju så det var ingen idé att ens försöka somna om med en två åring som lägger sig på en och hittar på en massa andra saker = en trött mamma redan från början. Lämnade henne i alla fall på dagis klockan nio som vanligt och gick sedan hem, hämtade Ella och åkte sedan till Ikea för att köpa en hängare till Novalees kläder så hon också kan få hänga upp sitt.
Gick och kollade på en massa fina saker och det var nära på att en kudde och en hallmatta hängde med hem men la band på mig själv så det enda som följde med mer än hängaren var ett skohorn då vår nuvarande håller på att gå sönder. Imorgon ska vi ha en riktig familjedag efter Jonas besök på Näl. Ska bli så mysigt att gå på Överby köpcentra med min fina familj. Vill då in på Rusta där de har en matta jag skulle vilja ha i köket, min morbror och hans familj har en sån i deras kök så jag får helt enkelt bli en sån där härmapa...

Leksvik hängaren från Ikea.

Mattan från Rusta.


Nu ska jag passa på att vila lite själv medan Novalee ligger här bredvid och tar sin "lunchnap".
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0