Idag gav jag upp skallgången här hemma för stackars dumma Patrick och åkte iväg och köpte en ny till Novalee så hon kunde få honom innan sin vila. Hon såg lite skeptisk ut först men har somnat med honom både vid lunch och nu till kvällen och jag hoppas faktiskt att vi hittar den gamle Patrick också så har vi den nye i reserv ifall den gamle skulle försvinna igen men det är ju bara OM vi någonsin kommer att hitta honom.
Åkte även iväg till MVC för kontroll men efter fem minuters väntade kände jag att något inte var rätt. Kollade då min kalender och då är det ju självklart imorgon jag ska dit på kontroll.

Efter vilan så blev det mellanmål och efter det så träffade vi Eleonor och Loke och tog en promenad till Nödinge för en glass och handlade även lite mat. Gör as ont i ryggen och magen nu men det får jag ju skylla mig själv för. Hoppas att det snart försvinner i alla fall.

Nattningarna går sämre nu när det börjar bli ljusare om dagarna och jag blir vansinnig på stackarn, tur att hon har en pappa som har bättre tålamod än sin mamma i alla fall. Nu ikväll tog det drygt en timme att få henne att somna men tappade inte tålamodet lika mycket ikväll men får se hur denna natten och de kommande dagarna blir. Hon kastade nämligen iväg sin första napp hon fick ikväll och sa att hon tappade den och sen ville hon ha den igen så hämtade en ny då jag inte hittade den första, men efter en stund kastar hon iväg denna också och då kände jag att nu hämtar jag ingen mer så hon frågade efter nappen flera gånger men sa till henne att du kastade bort den så nu är den borta och efter en stund så somnade hon utan den så nu ska vi försöka få henne att sluta med nappen i alla fall men det får vi se hur det går. Känns ju lite vemodigt att hon börjar bli så stor, min fina lilla tjej ♥

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Petra-tvillingmamma

Vet att jag har fixat mammaträffar här hemma.. och ibland har 15 st sagt att ja men klart vi kommer! slutar med att det blir kanske 5-6 st.. Sånt är med jätte trist..



Sv; nej det är en basson! dom är ganska lika varandra utseendemässigt men bozz går inte att fälla när man har sittdelarna i, det gör basson.

Basson är även endast 74 bred!

Jag gillar den än så länge, enda negativa som jag märkt är att den är ganska lätt, känns ibland som att den ska tippa över. Men det tror jag inte att den gör..

Att hitta rätt barnvagn är en djungel!!

2012-03-27 @ 22:17:32
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Sittdelarna/liggdelarna är helt oberoende av varandra-

Så du kan ha Novalee att titta framåt och bebis att ligga mot dig! Kanon =)

2012-03-27 @ 23:16:32
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0