Ja jag vet, har varit jätte dålig på att blogga nu det senaste! Har verkligen inte haft ork eller lust till det men nu så kommer det en liten uppdatering i alla fall..

Vår bröllopsdag och dopdag spenderades på en båt i sex timmar till och från Danmark och en och en halvtimme i land. Vi hann och gå i fyra affärer innan det var dags att åka tillbaka till Sverige igen. Hittade där ett par jätte fina och söta byxor till Novalee och två stycken stora smirnoff ice till Jonas. Vi handlade även på båten tillbaka också, en MASSA godis och lite gottit till grannarna också för att de är så snälla och ställer upp och tar hand om vårt älskade skräll pell när vi är iväg.

Nu när skattepengarna kommit så åkte jag och Jonas iväg till Ikea och köpte en byrå så vi kan ha bebis kläder någonstans sen så man slipper gå in i Novalees rum om h*n spyr ner sig på kvällen och hjärtat sover. Blev tre stycken luckor till vår expedit hylla, en hurts jag och Jonas kan ha våra nagelgrejer och tatueringsgrejer i, en liten burk och tillbringare, tre nya köksstolar och en liten grej till Novalee kök som det självklart kommer att komma upp en bild på senare. Vi är även alldeles strax helt och hållet färdiga med magarna nu och det känns riktigt bra, speciellt med magen från Novalee som har tagit oss två år att fixa. Hur som helst när Jonas kom hem från jobbet idag så åkte jag och Ella iväg till Backaplan kötpe en bebisfilt, en grej man kan ha tassimo kapslarna i, en matta till köket och RIKTIG mat till Ella! Stackarn har ju fått skitmat i en vecka nu och man märker på henne direkt att hon inte får behålla någon näring med något torrfoder alls, hon dricker något kopiöst mycket vatten och så fort hon har ätit upp vill hon nästan ut med en gång för att bajsa. Med det färskfodret hon annars får så dricker hon inte lika mycket men det är ju rätt mycket vätska i maten och hon fiser verkligen inte lika illa heller och bajsar inte alls lika mycket heller för den delen. Så Nordic hundfoder är det enda vår älskade hund kommer att få, och jag kan säga att det var en mycket lycklig hund som fick sin riktiga mat nu ikväll igen!

I helgen ska Jonas jobba men istället kommer Ida och William hit så vi blir inte själva och har tråkigt jag och Novalee sen när dom åkt hem har jag absolut ingen aning om vad vi ska hitta på jag och hjärtat mitt.

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma

jag vet inte riktigt, Vi har väl några exemplar, men inget som jag känner att DET vill jag ha!



Tänk att komma på ett litet namn kan vara så svårt:)



2012-06-09 @ 05:55:20
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till Tre!

Haha jo jag har lätt att gå för långt när jag väl kommer in i det, handla först och tänka sen liksom ;)

2012-06-10 @ 12:26:11
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Renata

Nu har ju verkligen fixat och donat!



Sv: Yes, vi är gifta =) Nu den 9 juli firar vi ett år, helt underbart! Hur gifte ni er?

2012-06-10 @ 14:19:23
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Ms. Single Mama

Man ska bara blogga för att man vill och har tid :) Känns ingen press då blir det ju så tråkigt..

Svar: Det är helt sant! men får ju samtidigt lite dåligt samvete över bloggen också :)
Martina Jonsson Persson

2012-06-16 @ 14:46:18
URL: http://mssinglemama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0