Hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte dela på mig till två, tre eller till och med fyra Martinor och just det skulle jag mycket mer än gärna göra nu. 
  1. Martina skulle fått vara hemma och städat och vara med sin ljuvliga dotter.
  2. Martina skulle fått åka till sjukgymnasten idag.
  3. Martina skulle jobbat.
  4. Martina skulle skjutsat 3e Martina till jobbet för att sedan lämna in bilen på lagning.

 

Ringde nyss förmannen på jobbet och sa att bilen nu var inlämnad på lagning och att jag inte vet när den är färdig men att den är först in så fort en annan bil blir färdig och därefter ringer han mig och meddelar när bilen är klar. Han blir som vanligt svin grinig på mig (har vart borta rätt mycket så förstår honom till en viss del) och tycker inte att man ska behöva ta ledigt för att lämna in bilen på lagning, att det går att ta sig till jobbet på ett annat sätt och det går... OM man har pengar till att ta bussen vilket jag inte har förrän imorgon då barnbidraget kommer, men då är ju bilen redan lagad så lite av dem pengarna går till bensin istället.

 

Kram*


~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0