Skulle egentligen börjat jobba idag efter 4 dagars "ledighet" (fanns inget att göra på jobbet) men så har vår älskade lilla tjej fått feber och är jätte hängig. Både igår och idag har hon haft 40 graders feber men så fort lite ipren hamnat tillrätta i kroppen på henne så är hon som vanligt igen. Vi ska nu på fredag få hem en ny inhaleringsmask till henne eftersom den andra blivit för liten för hennes ansikte (hon har ju förkyldningsastma så hennes hosta blir extra jobbig.)

Sedan jag kollade på en kompis blogg där hon köpt en mumintunika/klänning till hennes dotter så har jag funderat på den jag med och idag fick jag äntligen tummen ur när vi var inne i Nödinge så pallrade mig in på Lindex för att se om de hade den där också. De hade dem fast det var den gröna och Jonas tyckte att Novalee skulle ha den rosa och ett par randiga leggins till så det var bara att gå därifrån för de legginsarna fanns inte heller där. Väl hemma kikade jag på deras hemsida och där fanns den rosa i hennes storlek men bara två stycken fanns kvar i lager, så klickade in den till varukorgen och kollade sedan på de randiga legginsarna som vi så gärna ville ha till men självklart var de slut i hennes storlek. ATTANS säger jag bara de fanns ju förra veckan men fick ju i alla fall tröjan och hoppas på att någon snäll liten själ vill skicka tillbaka de där fina legginsarna vi kollade på i just Novalees storlek. Kollade i alla fall nu igen om de kanske fanns nu då men det gjorde dem inte och inte heller den rosa tröjan fanns kvar i 92 så snacka
om lite tur i alla fall!

Tunikan/klänningen från Lindex.



Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0