Jag är så sjukt glad!! Har nu letat ett tag som en galning efter en stor mumin form till Novalees födelsedag men har bara hittat pepparkaksformar och det kommer man ju inte så långt med om man skall göra en tårta. Men så nu, NU hittade jag äntligen en STOR form från discshop som jag genast klickade hem för 99 kr! Tjoohooo säger jag bara, nu kommer vår älskade lilla tjej få en mumintårta som jag så gärna ville ge henne. Gu va glad jag ääääär!!



Så här ser formen ut i alla fall och jag hoppas verkligen det är en stor form nu annars får jag väl tyvärr skicka tillbaka den..
(bild tagen från discshop)

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Ida

Men hjärtat en sån har vi! Och den är tyvärr inte alls stor.. :-( Om det nu är exakt samma, men ser så ut. <3

2012-02-07 @ 18:44:51
URL: http://www.idamelinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0