Vi har prövat Icas matkasse "billiga veckan" nu i snart en månad. Vissa rätter har varit riktigt goda medan en del andra inte alls varit i våran smak. Idag blir det i alla fall kålpudding och jag måste säga att det luktar riktigt gott så hoppas det smakar lika bra som det luktar.

Novalee är på bättringsvägen igen men har en fruktansvärd hosta så jag är hemma med henne imorgon med och hoppas på att den blir bättre under helgen (den har dock blivit mycket bättre sedan förra helgen i alla fall,) sen kan jag bara hoppas på att de har jobb till mig nästa vecka så jag kan få in lite pengar för vi har kollat ut ett nytt köksbord till oss från Ikea. Vill ha det innan Novalees kalas är nästa helg men får nöja mig med en stor duk eller något som döljer vårat bord.


Vårt framtida fin fina köksbord..

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Monia

fint :) vi letar också köksbord men har inte hittat något som passar än, så just nu äter vi i vardagsrummet, hehe :P

2012-02-05 @ 11:47:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0