Skulle nog aldrig skrivit eller lagt upp någonting om den kommande lilla bebisen vi väntar. Alla frågar vilken vecka/ månad jag är i när jag är beräknad osv. Är förstås väldigt kul att folk tycker det är roligt med en till och de är nyfikna men grejen är den att vi vill inte ha tjatet som blev när Novalee låg i magen. Det började nämligen nästan en och en halv månad innan hon kom med att fråga om jag känt något, när kommer bebisen, kläm ut ungen snart vi vill se och ja ni kan ju tänka er detta jäkla tjat i över en månads tid plus att jag gick över femton dagar med henne också!
Alltså känner jag att detta var nog ett misstag att ens berätta att vi väntar en till..
(Bebisen var inte alls planerad, men ändå så välkommen så tro inget annat!)


Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Sara

Du kan ju säga kort&gott att den kommer efter sommarn ;)

2012-02-22 @ 17:41:58
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Maria-mamma till Natalie och Elin

Puss <3

2012-02-22 @ 22:35:14
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0