Ofta bråkar jag och Novalee med varandra, mest när man är stressad eller när hon ska sova. Stackars mitt älskade lilla barn får så mycket skäll av mig och det gör att jag känner mig som världens sämsta mamma. Försöker att tänka på det men just i stunden försvinner alla de där snälla "mamma-tankarna" och jag blir en riktig häxa.
Läste i alla fall en bloggtext alldeles nyss som jag även delade på FB men lägger upp den här med.

"När du skäller på mig mamma är det svårt för mig att älska mig själv"

Att barn kan vara så kloka säger jag bara! Vi vuxna borde verkligen ta efter barnen istället för att vara sådana som vi faktiskt är idag. Vi tänker på framtiden allt för ofta, oroar oss osv osv. Men kan man bara inte leva precis nu som barnen gör? Det hade jag velat göra i alla fall kanske inte jämt, men då och då.

Ville bara dela med mig lite av denna fina länk.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram*




♥Älskade hjärtan! Jag älskar er så fruktansvärt mycket

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0