Stackars min stora tjej. Igår när vi lekte upptäckte jag en hörn-tand nere i vänstra hörnet och bad henne gapa så jag fick kolla lite mer, hittade då en till hörn-tand fast uppe i högra hörnet. De båda hade kommit igenom rätt så bra och var hyfsat stora och nu under morgonen när jag tog av pyjamasen tyckte jag mig se något mer därinne och mycket riktigt så håller höger nere OCH vänster uppe på att spricka igenom så det är inte konstigt att hon har varit gnällig den senaste tiden och bitit i precis allting (speciellt hennes fingrar och nappar..) 
Men nu kommer det väl förhoppningsvis att dröja något/några år innan någon mer tand vill fram efter dom här har vuxit klart. Däremot kommer ju lill skrott snart med hennes tänder för storasyster var ju fem månader när hon fick sin första lilla gadd och nu när vi ändå håller på att prata tänder så kom jag själv på att jag ska till tandläkarn om två veckor, usch och fy! 
 
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: pappastreflickor

Oh stackare :( och stackare till dig också. Jag hatar att gå till tandläkaren. Jo jag ringde och kollade vad den kostade och fick reda på vad den hette. Så det blir nog att införskaffa en sådan.

Jo då förstår jag att hon lekt som jag brukar leka hahaha.Jo det är roligt att han ska fota oss. hoppas det blir några bra bilder också. Det är bara bra här, hoppas det är bra med er också än dem föbaskade tänderna.
Kram Björn

2012-08-08 @ 22:15:05
URL: http://www.pappastreflickor.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

gick inte att kommentera nått annat inlägg så skriver här =)
fick du till de me lösenords inlägg? om inte så starta en underblogg (en till blogg) som du har lösen på, som du skriver dina inlägg som du vill ha låsta och sen så får du länka till den bloggen om du vill att vi läsare ska se när du skrivit där :) så kan dom som fått lösen läsa både här och där :)

Svar: Tack så mycket! Har inte gjort någon lösenskyddad blogg riktigt än får nog bli nästa gång jag känner att jag behöver få ur mig någonting utan att all släkt ska se.
Martina Jonsson Persson

2012-08-19 @ 11:27:18
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Zandra Svantesson

:D
Tack för kommentaren om mina nya skinn-stövlar! :) <3
Har också vart på Ullared 2 gånger denhär månaden, haha! :D (bara inte hunnit ladda upp bilder från sista gången, men det kommer ;) hehe).

Haha^^ Jaa, vad ska man säga.. 1:a mensen kom.. 2:a uteblev och ersattes med ett plus på stickan istället ;D Tihi. Ska faktiskt till MVC idag ;) Redan i vecka 7 enligt henne så här går det undan, haha. Är såå obeskrivligt glad, men därmed orolig också (tänker på missfall). Det är ju tyvär grymt vanligt!:( Har inte du haft det?:( <3<3 Vilken vecka var du i då?<3<3 Usch:( :S
VA?! Har EMELIE barn?! :o xD Det var ju kanske inte den personen man gissade på skulle bli först av resten av tjejerna i klassen ;D Haha. Coolt.. ^^
Puss

2012-08-28 @ 08:46:02
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0