Ja jag vet mycket prat om kiss och pottor nu det senaste men gu så stolta vi är över vår tjej!! Ta bara idag till exempel, då har hon kissat på pottan två gånger och kissat på sig två gånger men det gör absolut ingenting! MEN hon bajsade på pottan idag också, mamman och pappan är så glada och stolta!! Det roliga är att hon vände sig om när hon bajsat höll för näsan och sa "äcklit" försöker förklara för henne att nej det är inte äckligt att det är naturligt men hon förtsätter att rynka på näsan den lilla sketongen. Vet dock inte vart hon fått det där med att hålla för näsan och säga äckligt för vi har aldrig sagt så där när vi bytt blöja eller nåt sånt till henne.

Jaja kalaset gick jätte bra i alla fall förutom att det kom lite kiss i byxorna och att hon inte åt maten där så bra men tårtan gick desto bättre (hon hade ätit en smörgås en halvtimme innan vi kom dit så hon hade fått lite i magen.) När vi kom hem var det raka vägen till pottan, sedan blev det blöja och pyjamas och välling sedan somnade hon på ca tjugo minuter, jätte varm/svettig men skulle ändå ha täcket uppe under hakan. Så nu sitter jag här och hoppas på att min älskade man kunde åka iväg och köpa mjölk och grillchips till mig men ser precis att klockan är tio och nu stänger både Ica och Shell och kvar finns bara OKQ8 och det är alldeles för dyrt där så får nog allt härda ut tills imorgon.

Hoppas ni haft en riktigt trevlig dag, vädret har ju varit helt okej i alla fall men kunde ju varit lite varmare vindar, eller vad tycker ni?

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va trist :( de händer alltid så jävla o tajmat (om de nu kan bli tajmat) men min kompis sambo fick igång datorn så han kunde rädda bilderna iaf :D

2012-04-24 @ 09:37:41
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Sara

Ååh vad kul att det går så bra, förstår att ni är jättestolta!! :) Jag är nyfiken på hur det gick att vara blöjfri på dagis? :)

Tack :D Gillar också den bilden, funderar på att skicka efter en förstoring :)

2012-04-24 @ 21:50:25
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Petra-tvillingmamma

Ja jag vet precis vad du menar. Förstår inte meningen med döden ! Så jäkla onödigt.



Man kan verkligen uttrycka det så, och jag förstår att ni är stolta. Antar att lillan är ganska stolt själv med!



Hoppas ni haft en mysig dag.

kram!

2012-04-24 @ 22:16:28
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0