Ja då var april slut för detta året också och det har varit en riktigt seg månad men den har gått rätt så fort också så ja lite mitt emellan bra månad har det väl varit. Hoppas på att nästa månad rullar på ännu fortare så alla födelsedagar blir avklarade. Jonas fick ju som sagt sin present av oss igår och han blev helnöjd men han hade velat ha lite mer färg i texten men de fixar han en annan gång. Sen är det "bara" fem födelsedagar till att fira, ja min kan man väl skippa för det blir ju inte "min" dag i alla fall eftersom alla mammor ska firas den dagen också. Idag har det i alla fall känts som att våren är i antågande på riktigt, liiiite lite mer värme hade inte skadat eller i alla fall bara ta bort den där förbannade blåsten så blir nog allt bra till sist.
Var uppe till tippen förut och kastade det sista skräpet (hittar väl mer skit så småningom som ska kastas också men det tar vi då i så fall.)
Jonas har varit hemma från jobbet idag eftersom han fick så otroligt ont i ryggen igår, min stackars fina älskling.

Min gamla sängstomme gjorde sig jätte bra inne i vårt rum även fast vi inte har någon plats på att gå nu visserligen men fin fint blev det och det var inte svartbrun stomme som jag mindes utan en typ valnötsbrun färg, den finns inte kvar på Ikeas sortiment längre i alla fall.



Nu är fjärilen och blommorn färdiga i alla fall..

Valborgsmässoafton kommer att spenderas med ostbågar framför ett par avsnitt med Greys, för här nere har vi ingen majbrasa tråkigt nog, men Novalee sover ju dessutom efter en väldigt arg dag..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh gud va snygg!!

tyckte du de gjorde jätte ont att tatuera dig där på revbenen? den jag har i svanken går ju upp lite mot revbenen å ja de kändes ;) men ja har en ide på en tatuering som ja vill ha på ena sidan å då måste ja köra på revbenen å lite scary är de fan haha

2012-05-01 @ 12:49:00
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0