Nu kommer det säkert att skita sig bara för att jag skriver det här men måste bara berätta att Novalee har ju kissat på pottan flera dagar i rad nu! Visst så har det kommit på golvet också men de senaste gångerna hon satt sig på pottan har hon gjort det helt självmant och idag bad jag henne gå och kissa och det gjorde hon! Hon blir lika glad hon också som får en stjärna varje gång och får säga hej då till kisset innan vi spolar ner det.

Sen idag har vi fått hem ståbrädan också så nu sitter den på vagnen (laddar upp bild lite senare på den) Novalee tyckte det var väldigt roligt att stå där på men försökte även klättra upp i vagnen. Kan inte fatta att ungen vart så liten och fått plats i den där liggdelen, det tråkiga just nu är att vi tappat bort suffletten till liggdelen och jag vette schön vart jag lagt den! Tur att vi ska rensa i förrådet efter vår städningen här i morgon.
Novalee får vara hemma hos farmor och farfar, vet dock inte om vi ska ta med oss pottan dit så att hon får vara utan blöja där också eller om vi kör på här hemma ett tag innan vi börjar hos andra. 


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, själv sitter jag här vid datan, Jonas spelar tv-spel och Novalee och Ella sover och jag känner att jag snart gör detsamma, men först ska jag göra mig lite chokladbollar!

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0