Inatt har det inte vart mycket sömn för min del kan jag lova. Efter att jag vänt och vritt på mig i nästan en timma och äntligen somnat till så vaknar jag av att jag är kissnödig, går upp kissar, lägger mig igen och börjar vrida på mig igen, sen vaknade Novalee så gick in till henne och fick henne att somna om i sin egna säng, kissade igen och la mig. Somnade då rätt så fort men vaknar efter en kort stund igen, kissnödig så bara att gå upp. Sen kom Novalee in till oss men då hämtade Jonas hennes täcke och kudde, men som varje natt ska hon ha vatten när hon kommer in till oss och sen fram tills Jonas klocka ringde så har hon varit gnällig. Har även de gånger jag vaknat varit helt klarvaken.
Vart så irriterad så gick upp klockan sex tillsammans med min lilla familj och är nu svintrött, hoppas på att kunna sova i alla fall en timma när Novalee är på dagis.
Känner att jag hatar redan den här dagen, har sammadragningar (de gör inte ont som tur är i alla fall) och en grymt busig unge som gör allt hon inte får göra!

Jaja hoppas på att dagen blir bättre och eran är/blir bra den också..
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0