Denna stackars lilla bebis som ska komma i sommar har inte direkt fått några kläder ännu, ja nu vet vi ju inte vad som gömmer sig därinne men när Novalee låg i magen hade hon redan fått ett startpaket med kläder från H&M men i år finns det INGET fint från varken H&M eller Ellos.. kan inte komma på några andra klädeskedjor som har startpaket med flera olika plagg i. Har i alla fall gått och kärat ner mig i denna underbara fina body som jag så gärna vill ha men som kostar 199 kr för EN body!! Tycker det är sjukt att de kan ta så hutlösa priser för bebiskläder som de växer ur på bara några få veckor..



Men det är ju en Lundmyr of Sweden body också och deras kläder är ju svindyra (tycker jag...)
Bodyn finns här..

Ha en fortsatt trevlig valborg!
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Renata - gravid v 39

Jag blev också helt KÄR i den bodyn, så jag fick den av min syster =) Fast den röda varianten. Det som faktiskt är väldigt bra med den är att den "växer" så den är från 0-3 månader.

2012-05-14 @ 18:25:39
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0