Det är söndag och första april och Jonas jobbar. Jag och Novalee har varit ute och lekt en liten stund men oj vad den ungen älskar att vara ute alltså! Blir fly förbannad så fort man ska gå in igen.

För någon månad sedan köpte jag kompostgaller att ha här uppe så man kan skärma av lite för Ellas skull när gäster är här, ja även för dem med då hon kan vara lite gå påig ibland. Nu har vi bara en här uppe för att ställa för köksingången när vi äter och sen är resten ute på altanen, Ella hatar dessa kompostgaller så hon vill knappt ens vara där ute.


Har glömt att visa Jonas present han fick av mig i februari..

Denna tavla fick btw Jonas av mig i alla ♥ dags present..
(bilden i ramen är utskriven från: designs by cp)


Ska nu börja med lunchen till mig och min tjej, blir makaroner och köttfärsås att äta för vår del idag och ikväll blir det kotletter med criss cuts och beá sås till, MUMS!!

Har ni skämtat med någon idag? Det är ju som sagt första april..
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Melinda

Haha, min karl heter oxå Jonas ;D

Vilken tur att det fanns fler patriks! Vilket öde om dom inte skulle finnas någonstans!

Nej, har faktiskt inte hunnit skämta med någon än, men kanske ska försöka mig på ett spratt haha.

2012-04-01 @ 14:41:59
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0