Kan inte förstå vilken bloggtorka jag fått. Orkar verkligen inte skriva eller läsa någon annans blogg, tråkigt tycker jag men det blir väl kanske bättre efter sommaren igen? Har ju massa att göra på dagarna nu (inte för att jag direkt gör de sakerna jag egentligen ska göra men.)

Novalee är frisk igen men har två hörntänder på G igen, alltså har det ploppat upp snart fyra tänder på tre-fyra  månader. Snart kommer lilla hjärtat att sluta på hennes nuvarande dagis och sedan börja på ett nytt till hösten. Vill verkligen inte att hon ska byta, jag älskar verkligen dagiset och fröknarna där (dagiset är provisoriskt eftersom det inte fanns någon plats på något annat i vintras) känns jobbigt att behöva skola in henne igen. Dock är det nog jag som kommer att ta det "hårdast" då vår tjej är en riktig tuffing som är nyfiken och tar sig för för det mesta. Idag till exempel var hon på ett nytt dagis eftersom det var studiedag på hennes "ordinarie". Hon grät lite när jag skulle gå men de vinkade i fönstret och efter det hade det gått super bra, ätit duktigt, sovit bra och lekt en massa. Kändes gott i mitt mamma hjärta att höra när jag kom dit och höra att det gått så bra.

Ella har det riktigt bra hon också för hon får ju leka med sina dobbis kompisar Laika och Diva och den lilla pappilonen Laisy. Helt slut är hon när vi kommer hem därifrån, de andra tre är lika trötta dom.

Vi har börjat måla om vårt köksbord här hemma nu från brun-röd färg till vit, det går väl sådär men ska ta ett riktigt tag imorgon och måla så det står härliga till, får akta mina fina naglar bara som Sarah gjorde på mig i söndags, har till och med klarat mig utan att klappa av naglarna nu när jag jobbat under veckan *stolt*.

Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: felicia - 19 år och mamma

haha, du är inte den första som säger det =)



det är en bikini från förra årets h&m-kolletion

2011-06-18 @ 00:33:13
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tröjan är en present köpt i USA och mössan från Kappahl =)

2011-06-27 @ 11:41:33
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0