Ville bara tala om att vi lever. Novalee är dock förkyld och har feber IGEN nedrans tänder säger jag bara!! Nu ikväll hade hon 39,6 grader feber. Min stackars lilla tjej, varm och hostig är hon med för den delen men nu har vi vart på läkarhuset inne i Göteborg och tagit blodprov för att se om hon är allergisk mot något, de tyckte hon var för liten för att göra pricktest. Jag jobbar på som förut och hoppas de har jobb till mig resten av året.
Är sjukt trött så nu tänker jag lägga mig, tycker bara att min kropp kan börja vänja sig vid att gå upp tidigt på morgonen för att jobba mm. så jag slipper denna trötthet.

God natt
Kramar*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Tråkigt att höra lillsnuttan är sjuk igen.. men det verkar som det är många barn som är mycket sjuka iår.. kan bero på det jäkla vädret.



Hoppas det snart blir bättre för er och lättare för dig på mornarna :)



Zita hälsar till sin systerystet!



Kramis

2011-06-04 @ 09:53:10
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Maria

Stackars lillan. Natalie fick ta blodprov för att göra allergi test. saknar er Pussar

2011-06-05 @ 13:18:41
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Tova

Usch, verkar vara tandsprickningstider eller nåt i luften nu...

Elliot har fyra tänder som kommit upp nu, med feber och allt som hör därtill :/

Hoppas det är bra med er annars, och att ni njutit av denna härliga helg!!

Kram

2011-06-05 @ 21:21:16
URL: http://Trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0