Fest hela kvällen, ute och glider med snowboard och skider.. Nanananana.. Upp till fjällen ska vi och ut och glida med men något festande blir det inte mycket av kan jag lova, vi har ju två hjärtan att ta hand om + att jag glömde mitt vin hemma också så. Är smått nervös inför morgondagen då svärfar ska lära mig åka skidor, har ju liksom aldrig stått på ett par slalomskidor i hela mitt liv! Hur som helst så sitter vi i bilen på väg nu, Novalee har redan somnat och Ella sticker upp sin nos från buren lite då och då. Ha nu en riktigt trevlig söndag! Kram från oss*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina, Hasse och Zita

Ha det så gott i fjällen!



Kramen

2011-01-09 @ 16:16:03
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0