Idag är det min och Jonas dag för idag har vi vart tillsammans i tre hela år. Kan verkligen inte förstå att tiden gått så fort! Vi har i alla fall hunnit med rätt mycket vill jag lova...

  • 7 januari blir vi tillsammans
  • Slutet av februari 08 flyttar vi ihop
  • 8e resp. 27e maj fyller vi 25 och 20
  • 5 juni tar jag studenten
  • Slutet av Juli köper vi våran fina Ella
  • Mitten av augusti får vi vårt första missfall
  • Slutet av augusti åker vi till Turkiet med Jonas familj
  • I september drar vi med Jonas systersöner till Ullevi där Supercross har uppvisning
  • Början av oktober 08 flyttar vi till en större lägenhet.. en tvåa som ligger precis bredvid ettan vi bodde i
  • Vår första julafton tillsammans förlovar vi oss
  • Mitten av Januari 09 får vi ett till missfall
  • Mitten av maj får vi ett litet + på stickan igen och denna gång stannar bebis i magen
  • I januari 10 så åker vi upp till Sälen en vecka, många var oroliga att bebis skulle titta ut då
  • 8 februari, 15 dagar efter beräknat datum kom våran efterlängtade lilla bebis.. Det blev en underbar liten Novalee! ♥
  • 6 juni döper vi Novalee och passar på att gifta oss samtidigt vilket kom som en stor chock för alla eftersomn det var hemligt
  • Slutet av augusti flyttar vi till en större lägenhet igen, en trea denna gång.
  • Första jul och nyår med Novalee blev helt underbart
  • Januari 11 vi åker snart till sälen igen
Och än är listan långt ifrån fulländad och våran tjej hon växer så det knakar, redan imorgon är hon elva månader!

Jag älskar dig så mycket Jonas! Är så glad att du är min man och jag hoppas vi lever tillsammans i måååånga mååånga år fram över!! ♥

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0