Det är mer än ett år sedan jag började umgås med Maria och Liam (Jocke med såklart,) då låg fortfarande Novalee i magen och jag längtade så otroligt mycket efter att få köra min egna vagn med min alldeles egna lilla bebis i. Men sen den åttonde feburari så kom hon äntligen ut till oss! Redan samma dag vi kom hem från sjukhuset med hjärtat så gick vi bort till Maria, Jocke och Liam. Tyvärr har jag inga bilder från den dagen med det vet jag att Maria har istället. Vi har från den dagen varit ute och gått så sjukt mycket, suttit och fikat, ätit mat, vart iväg lite här och där och bara beundrat våra vackra barn. Hittade ett par bilder sedan förra året tills i förrgår då vi var där, så tänkte slänga upp några.




Mars 2010



April 2010


Bilder här ovan "snodda/lånade" av Maria



Maj 2010

Bilder "snodda/lånade" igen av Maria.
Juli 2010, varken jag eller Maria var så flitiga med kameran under Juni månad.



Augusti 2010

Oktober 2010


December 2010

Januari 2011


Februari 2011



Nu blev ju detta inlägg publicerat lite senare än vad jag hade tänkt mig för min vackra tjej har ju nu hunnit att fylla ett helt år! Och bilder på dessa sötnosar finns det ännu mer av både på denna datorn och hemma hos Maria (hon har nog de månader som fattas här)

Kram*


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

Så söt hon är er lilla tjej :) och vilken go liten knubbis hon har till kompis hihi.



Det känns bara fint att vara tre barns mamma. Flyter på fint :)

2011-02-11 @ 22:07:34
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

så fina bebisar =) Liam är ju så himla go och rund precis som vincent va när han va mindre så gosigt!



2011-02-12 @ 08:41:10
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0