Igår var min bästa vän och hennes dotter från Falköping här (fast hon bor ju visserligen inte där längre men) och hälsade på. Det var så roligt att träffa dem igen, hade inte sett dem sen i juni förra året då vi gifte oss och Novalee döptes. Natalie var så rolig när Novalee började gråta. Hon kom springandes till henne i full fart, klappade henne på huvudet och sa "jag är här, jag är här nu det är ingen fara", hon är så söt och lill gammal. När Novalee sedan skulle sova en liten stund så skrek hon igen och Natalie kom ännu en gång till henne och sa "jag är här" hon klättrade till och med i sängen för att visa henne att man skulle ligga ner och sen skulle hon läsa en bok för henne, lilla sötunge!
Men de stackarna fick stå här utanför och vänta en liten stund innan jag var hemma eftersom jag var och hämtade kaffebryggaren i Gråbo där jag körde fel ett par gånger, skit hitta.se som inte uppdaterat och som visade mig till en återvändsgränd. Tur att jag hade med mig deras nr så jag kunde ringa dem. Kaffebryggaren var för övrigt jätte fin och fräsh!

Idag har vi haft mycket att göra också. Först mamma-bebis fika hemma hos Malin och sedan hem, ge Novalee lite mat och sedan åka in till Nödinge till Mc Donalds för att prata med chefen där. Fick mitt schema för nästa månad med. Sedan åkte vi hem igen och lagade lite mat till Jonas.. stuvade makaroner och falukorv blev det till middag idag, himla gott faktiskt. Men efter vi käkat upp skulle ja ge mig iväg igen och denna gång hem till svägerskan Therese på Me & I party, kändes lite jobbigt att lämna Novalee eftersom hon vart gnällig hela dagen (hennes åttonde tand är på väg upp) men samtidigt väldigt skönt att få åka iväg utan en jätte mammig liten tjej. Det blev ett par byxor till henne och en klänning som hon kan ha till våren/sommaren.

Nu ska jag och min fina man mysa lite här framför tvn till "I am legend" på 6an innan vi går och lägger oss.

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0