Nu har min lilla tjej blivit sjuk igen eller ja näsan rinner som en fontän i alla fall och hon har haft svårt att andas nu under natten, jag fick ju inte ge henne varken näsdroppar eller nässpray för henne och så nappen som hon måste ha i munnen när hon ska sova, ja ni kan ju tänka er hur jobbigt det var för henne inatt. Just nu är hon pigg och glad och håller på att bada, (jag sitter bredvid henne med den bärbara i knät.) När hon förut fick sin gröt såg jag hennes åttonde tand som var på väg upp, har ju visserligen vetat om att hon ska få en till tand med tanke på hur mycket hon gnagt på den sidan + att det vart väldigt svullet och upphöjt just där, tror i alla fall att någon av oss kommer att få känna den där tanden någon gång under helgens gång för idag kände jag inget mer än tandkött.

Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0