Jag är ju lite av ett tradera freak om man kan uttrycka det så och nu för bara ett par minuter sedan vann vi en kaffekokare från OBH Nordica serien i färgen chilli som vi "samlar" på för 78 kronor. Dock är den begagnad men det kändes himla bra ändå med tanke på att de kostar 990 kr i butik, ska bara åka och hämta den i Gråbo så är den våran helt och hållet sen.. Tjoohoo!!

Visst ser den rätt fräsch ut för att vara begagnad? (Det ser den ju ut att göra på bild i alla fall)


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Tova

Begagnat kan ju vara hur bra som helst! :) min sambo vill helst ha nytt, haha, men själv tycker jag det är rätt kul att fynda billiga grejer som ändå kan vara superfräscha! :)



Hihi vad roligt att du tycker han liknar mig... sånt är ju rätt svårt att se själv! Dock har han fått sin pappas bruna ögon och smilgropar, hehe.

2011-02-14 @ 15:24:00
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0