Igår steg vi upp tidigt allihop. Jonas för att åka till jobbet och jag och Novalee för att åka till Danmark med farmor, kusinerna och svägerskorna/fastrarna. Vi hade en jätte trevlig dag bortsett från att jag mådde så jäkla illa på både dit och hemvägen och jag mådde även dåligt när jag la mig på kvällen. Snurrade i huvudet precis som det hade gjort på båten, var så jätte nära på att spy men skit lukten på toan gjorde så att det försvann (lite sjukt ja vet) men dåligt mådde jag fortfarande och jag satt mest stilla och fick även ett tuggummi att tugga på så det lättade lite, fast det är klart, jag fick ju en åksjuke tablett (postafen) av min ena svägerska så det kanske var den som hade börjat verka lite när det mesta av tog. Hur som helst så kom vi av båten och vi gick in i en affär där de köpte vin. Jag hittade ingenting direkt, hade velat ha "Pepino" i kiwi smak men den fanns bara i persika tror ja så jag struntade i det men jag hittade istället "Smirnoff Ice" som Jonas älskar. Det blev två flaskor till honom men inte vilka flaskor som helst utan STORA flaskor, inte såna där små man kan köpa på systemet men de fanns också... två för 25 men jag valde de stora för 39 kr.
Under hemresan somnade jag faktiskt till i ett fönster medans Novalee var jätte trött och satt hos sin goa farmor. Vet inte hur länge jag sov faktiskt men lite skönt var det att slippa känna illamåendet i alla fall.

Så här har min älskade dotter börjat göra i vagnen när hon inte är fastspänd

Faster Mona, kusin Yasmin och Faster Therese och Novalee

Måste kolla vad kusin Hanna gör

Novalee och kusin Jossan

Hunden Patrick måste ju få vara med också

Hanna och Natalie spelar på deras Ds

Marcus och Novalee

Min goda lilla glass efter maten

Söta Farmor Marie

Denna bilden får avsluta våran fina dag.. men nu är jag trött så jag tänker gå och lägga mig..


Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja skojja inte om det asså han va riktigt god och rund som liten =)



t-shirtarna är från HM =)

kram kram

2011-02-17 @ 07:33:51
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0