Det blev en geggig promenad uppe i skogen med grannen och hundarna. Ella var inte alls på det lekhumöret hon brukar vara kanske var det för tidigt för henne eller för att vi inte gått där tidigare? Hur som helst så var det en skön och välbehövd promenad för våran del. Jag vart så varm och är fortfarade väldigt varm att mina fingrar är som korvar! Jätte varma är dom fast det kan ju ha lite med att göra att jag sitter och badar med och JA det funkar ypperligt att blogga medans man badar.
Jonas, Novalee och Ella ligger just för tillfälligt och sover och jag funderar allvarligt talat på att joina dem även fast klockan är fem i halv ett, för det blev ju som sagt rätt sent igår/idag.


Mattes fina tjej på promenad för 1-2 veckor sedan.


Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: felicia - 19 år och mamma

vet att jag var livrädd för ks.. men nu vill jag ha ks nästa gång .. är i stället rädd för vaginalt nu när man sett "en unge i minuten" haha =P

2011-04-02 @ 12:54:16
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0