Ja nu så ligger våra älskade katter ute på blocket och en tjej har redan hört av sig, men som alla andra vill hon bara ha en katt och det är självklart Linnéa, bara för att hon är raskatt. Tyvärr kan de ju aldrig para henne med någon eftersom vi steriliserade henne för snart två veckor sedan. Så tråkigt att ingen vill ha våran älskade Misty, hon som är nästan den allra goaste av dem båda. Älskar dem jätte mycket så mitt hjärta värker men ändå så är jag så trött på dem att jag för det mesta avskyr dom nu för tiden. Jag/vi har inte tiden som de behöver nu när Novalee finns här hos oss nu och det har minsann Linnéa talat om genom att kissa ned

  • Jonas sida av sängen (täcket tror jag att det var)
  • Kissat ned Ellas säng ett X- antal gånger
  • Kissat ned Novalees säng två gånger
  • Kissat ned Novalees regnskydd till vagnen
  • Kissat ned jonas arbetsväska och eftersom den stod på deras klösträd så blev även det också ned kissat
  • Och så slutligen i badkaret om och om igen.

Lådan är ren, de har tillgång till mat och vatten dygnet runt. Veterinären tyckte vi skulle köpa nåt sånt där ferom.. bla bla någonting som heter Feliway. Men det kostar ju skjortan så det blir inget med det. Kan tänka mig att ni tycker vi är fjompiga nu som inte "vill" få det att funka eller hur man ska säga. Så sa veterinären till mig i alla fall när Linnéa steriliserades.

Men som sagt, katterna ligger nu ute på blocket och jag trodde det skulle kännas bra (och det gjorde det!) tills tjejen skickade det där smset förut. Nu gör det ont i mitt hjärta och det bränner bakom mina ögonlock hela tiden samtidigt som det sitter en klump i mitt bröst.

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Emma, mamma till leija

Hej!



hitta din blogg via sarungen för längesedan. Vi hade samma problem med våran katt. Allt blev så mkt värre när Leija föddes, de sista hon gjorde var att kissa i Leijas säng. Vi kunde inte ge bort henne för hon var en ganska skygg katt med främmande människor, pga hennes gamla hem. Så vi fick tyvärr avliva henne, Kan förstå hur du känner....

2010-09-20 @ 17:31:00
URL: http://mammatillleija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0