Igår tvättade jag alla fönstrena här i lägenheten så nu är det färdigt för i år. Var också på BVC och godisen har blivit 70 cm lång och väger nu 8820 g, min stora lilla tjej!

Idag har jag tränat tillsammans med Ida och våra barn på "mamma med barn" grupp på Sportlife och detta ska vi göra nästa vecka också. Ska även på Zumba med min svärmor på lördag, det är så himla skoj alltså! Var också och tränade i måndags på S-core och tjena vilken träningsvärk jag har i magen efter det. Men det känns att man är otränad och träningsvärk är ju bara ett kvitto på att träningen gett resultat.

I söndags fick våra älskade katter nytt hem. Jag gråter fortfarande efter dem, det är så otroligt tomt här hemma, även fast vi har både Ella och Novalee. Vi får självklart åka och hälsa på dem men det är ju inte samma sak.

Glömde ju nästan, Desperate housewives började ju igår och idag börjar äntligen Grey´s anatomy igen! Som jag har längtat, tjoohoo!! Dock så får vi titta på den "vanliga" tvn eftersom Ella bitit sönder kontrollen till digitalboxen i fem delar så nu väntar vi på att få hem en ny.

Ne ska försöka vila lite nu medans Novalee sover är så himla trött.
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Carina

Ja, det är inte lätt när man måste ta beslut om att lämna bort sina små älsklingar till någon annan. Men du vet ju vem som har dom och kan åka dit och kolla så dom har det bra om du vill, det är ju skönt.



Zumba, så det är så jäkla roligt? Har hört talas om detta men då jag jobbar kväll är det svårt för mig att gå på sånna aktiviteter då dom oftast hålls på eftermiddagarna.



Vi får ta och träffas någon dag, så våra älskade dobbisar får leka av sig lite ler



Ha en härlig dag! Kramen!

2010-10-06 @ 15:47:12
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack så mycket :D

ses vi imorrn?

2010-10-07 @ 07:35:13
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vad Greys va bra igår längtar till nästa onsda ;) visst e de skönt att komma igång med ngt igen, man känner sig så mkt piggare.. :)

2010-10-07 @ 11:16:54
URL: http://miafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0