Igår när Jonas kom hem så åkte vi iväg till Backaplan för att äntligen få köpa våran efterlängtade bur till Ella, meeeen den var ju inte monterad så vi beslöt i alla fall för att ta den så och fixa den själva här hemma, så vi gick till kassan med två godis ben, D.A.P medel som ska göra hunden lugnare i hemmet och bilen så hoppas att den funkar och så skulle vi ha vår bur. Kvinnan i kassan bad att någon skulle hämta den, men då fanns ju självklart inte den ändå. De ringde till Kållered men då hade inte de heller just den storleken som vi vill ha så vi får vänta tills nästa vecka någon gång. Kvinnan skulle ringa idag och berätta när den kommer.

På tillbaka vägen hem så stannade vi till i Nödinge och köpte tacos mat så väl hemma igen så lagade vi till det och använde de fina skålarna vi fick hem igår. Allt var mycket gott!!
Tian och hans tjej kom hit en sväng också men jag dissade dem och gick och la mig halv elva, tänkte att jag skulle va lite pigg ifall Novalee skulle vakna inatt. Hon somnade halv nio igår kväll och vaknade halv sex nu imorse och fick mat somnade om efter en liten stund och hon sover fortfarande två-tre timmar senare. Vi har ju blivit lite snoriga eftersom hennes sjätte tand är på väg så jag har haft lite svårt att andas i natt.

En annan sak är att jag är allergisk!!
Har nu äntligen kommit på varför det kliar så i halsen och VAD det beror på.... LÖK! Schön säger jag bara.. jag älskar ju lök!
Kollade på wikipedia om allergier och sånt och upptäckte att jag var faktiskt allergisk mot mycket och allt detta började smyga sig inpå mig när jag var arton. Det första var Kiwi, sen banan och sedan katt.
Katt märkte jag redan med min första egna katt Love men efter han dog så köpte jag efter ett år katt igen, Linneá.. kunde inte hålla mig ifrån katter och katt kommer vi att skaffa igen men då när vi flyttar till hus då de kan vara ute.
Har känt ett tag att det kliat och hållt på efter jag ätit chips, ostbågar (vet inte om ostbågar innehåller lök visserligen men ost över lag har börjat klia också)

Ne nu har min dotter vaknat, hörde precis hur hon slängde ner nappen på golvet.
Ha en riktig trevlig lördag
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0