Kolla vad jag/vi fått hem idag!!


Ignorera skiten i bakgrunden på skrivbordet (håller på att rensa)

Ni kanske inte minns att det ringde en man från Skandia för ca. ett halv år sen (kanske mer till och med..) Han uppförde sig verkligen inte som man ska göra som försäljare och definitvt INTE säga att man inte vill det bästa för sitt barn bara för att jag inte ville teckna en försäkring hos dem!
Hur som helst så ringde jag och klagade (råkade ringa fel först så hamnade hos samma idiot igen som började tjata på igen..) och fick ett "Delicard" som jag nu har löst in och fick detta fina set från höganäs. Himla tur i alla fall att jag hittade kortet igen för det skulle gått ut nu den 30 november, hemlevererat fram till dörren, sicken service alltså!!

Ikväll ska vi inviga dessa skålar med tacos tillbehör. Det brukar vara mitt och Jonas mysmat en gång i månaden fast nu har vi inte ätit det på jätte länge så ikväll passar det ju bra.

Eller hur...
Kram*

~ KOMMENTARER ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0