Har så mycket på mitt hjärta som jag gärna vill skriva här men det kan jag inte, så mycket tankar i mitt huvud som folk säkert har fördomar emot eller ska skriva kommentarer om hur jag ska göra eller hur jag är och det orkar jag verkligen inte med. Så funderar på att antingen göra denna bloggen lösenords skyddad eller ifall jag ska göra en till blogg som jag bara kommer in på, ja någon mer kanske men som det känns just nu så är det bara något som jag vill ha för att kunna skriva ut om allting som rör sig i min kropp och själ.

Hur som helst så har Novalee tagit ett par kryp"steg" nu i helgen och hon ställer sig upp i stort sett mot allting. Hon har fått två-tre blåmärken under bara ett par dagar och en fläskläpp, men detta är ju bara början..
Igår var min mormor, morfar och ena moster här och det var så mysigt och trevligt! Senare under eftermiddagen kom Jonas föräldrar hit på en fika också.

Kram hej*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Mia

ja de e mkt man vill skriva av sig om :D Lilla grodan börjar bli stor nu :D <3

2010-11-07 @ 19:06:59
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Sara

Är det mig du syftar på när jag kommenterade o gav dig tips på hur ni kan göra för att Novalee ska få en normal dygnsrytm med sömnen?

Menade ju såklart inget illa eller negativt, men om hon fortsätter att vakna mitt i natten o går upp vid 4 så kommer det verkligen bli svinjobbigt när hon ska börja på dagis eftersom det är andra rutiner där än vad ni har hemma, så för att underlätta är det nog bra om man börjar avvänja den dygnsrytmen snart. Kram

2010-11-08 @ 11:13:50
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0