Som ni sett och märkt har jag haft lite bloggtorka eller ja, jag har haft saker att skriva om jag har bara inte orkat.
Hur som helst så har Novalee nu börjat skratta lite smått med ljud och dregglar till fördärvelse.
Vi har varit ute och gått med både Mia, Liam och även med Linda och Leia.

Jonas har fyllt 27 och samma dag blev Novalee 3 månader, så då vart Jonas systrar och föräldrar här och "firade" honom. Helgen efter den femtonde fyllde min mamma år och då kom hon och hennes kille hit med ett nytt spjälskydd och min Hokus Pokus stol som jag hade när jag var liten (min syster har haft den och mina två minsta kusiner har haft den med + 1-2 st till som hade den innan mig) så väl använd är den minsann. Jonas föräldrar kom hit då också så vi satt här och tjöta fikade lite och åt mat tillsammans. Från den trettonde tills igår så har Jonas varit ledig och det har vart så skönt att ha haft honom här hemma!

I måndags var vi på NetOnNet och köpte en ny kamera och en videokamera. Mycket välbehövligt kan jag säga! Kameran tar grymt bra bilder tycker jag, videokameran har Jonas mest pillat på, men nu har vi i alla fall bra grejer så vi kan filma/ta kort under Novalees uppväxt.
Sedan åkte vi in till Femman och köpte en klänning till Novalee som hon ska ha på Sagas dop och sedan ett par Puma skor till henne.

Jaja laddar upp lite bilder här från den nya kameran, de andra bilderna från den gamla åker upp en annan dag..

 

 


~ KOMMENTARER ~
Postat av: Maria

Hej Martina.

Maria här, låg i samma rum som dej på bb.

Vad söt hon är Novalee, Vi hade dop i söndags för Loke, det var riktigt lyckat.Visst är det skoj med de små...



maria

2010-05-19 @ 18:43:48
Postat av: emma

VILKA söta skor! sådana vill ja med ha åt Benjamin! Har du köpt dem på intersport?



Så stor och söt hon har blivit:)

vem tycker du att hon är mest lik?

kram

2010-05-19 @ 19:37:53
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Vikky

Jaså ni ha rköpt en klänning till Novalee som hon ska ha på Sagas dop ,va roligt va blev de för nån,?

ska bli så jävla kul att få träffda er nu när dom änrligen är ute och dessutom är 3 månader..

fattar inte vart tiden tar vägen , känns som de va igår du,jonas och jag satt och vi v ar höggravida i nordstan...

ses snart kramar<3

2010-05-20 @ 08:47:09
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh så söt hon är.. Snart får vi äntligen träffas igen:) Hoppas ni mår bra

Kram

Mia

2010-05-20 @ 09:28:42
URL: http://miiia87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0