Hon vaknade klockan sex idag så jag fick ju sova ett par timmar jag med men är fortfarande svin trött så vi ska lägga oss igen så fort hon ätit upp sin mat.
Igår kväll satt jag och läste ur min nya bok Mammafällan, den är såå bra! En av de bästa böckerna jag läst på länge och då har jag bara kommit ett par kapitel in i boken.

Nej nu har hon snart käkat upp
Kram*

~ KOMMENTARER ~
Postat av: Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid

kul att du hittat en bra bok:)



SV: jo de va en jobbig förlossning med min dotter men hoppas denna kommer bli bättre.

på valborg bodde jag och min sambo på hotell, hela helgen:)



sj?



kram

2010-05-04 @ 06:49:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0